شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات مدتو

کاربر گرامی لطفا این موارد را برای دریافت خدمات بهتر به دقت مطالعه کنید.

کاربر گرامی ورود شما به سایت مدتو و استفاده از پروفایل شخصی و خدمات این سایت به این معنا است که شما از تمام شرایط و قوانین استفاده از خدمات مدتو آکاهی دارید و تمام قوانین پایبند هستید. همچنین ثبت سفارش نیز به معنای پذیرفتن تمام شرایط است. بنابراین به قوانین درج شده در این صفحه کاملا دقت کنید.

قوانین عمومی

کلیه اصول مدتو بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر شخصی است که با اطلاعات شخصی خود در مدتو ثبت نام کرده و با همان اطلاعات اقدام به خرید یا استفاده از خدمات می­کند.

ارتباطات الکترونیکی

زمانی که سفارش اینترنتی خود را ثبت می­کنید و یا ایمیل می­زنید این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می­شود و در صورتی که درخواست شما منطبق بر قوانین و اصول باشد، شما اجازه می‌دهید تا مدتو سفارش شما را دریافت کند.همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که کاربر در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

مدتو از اطلاعات شخصی و خصوصی کاربرانی که در سایت ثبت نام می­کنند محافظت می­کند. مدتو در تلاش است تا به بهترین شکل ممکن از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی‌های مورد نیاز برای ایمن شدن ارتباطات و استفاده شما از سایت را، توسعه می‌دهد. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. شما جهت برقراری ارتباط با ما تنها می­توانید از طریق آدرس های ذکر شده در بخش تماس با ما اقدام کنید.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

مدتو در 7 روز هفته به صورت 24 ساعته به شما خدمات می­دهد. تمامی سفارش­های ثبت شده توسط کاربران به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل در صف پردازش و ارسال قرار می­گیرند. کاربران هنگام سفارش محصول مورد نظر خود باید فرم سفارش با اطلاعات کامل و صحیح پر کنند. در غیراینصورت سفارش کابر قابل پیگیری نیست. بنابراین در درج اطلاعات (آدرس، ایمیل و شماره تماس همراه و ثابت) دقت داشته باشید. زمان ارسال محصول می­توانید آدرس شخص دیگری را برای ارسال انتخاب کنید ولی آن شخص برای دریافت کالا باید کارت شناسایی خود را ارائه کند. با توجه به اینکه سفارشات به صورت سیستمی ثبت می­شود امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات وجود ندارد.

خسارت در هنگام حمل و نقل

مدتو در تلاش است تا سفارشات شما در صحت و سلامت کامل به دست مشتریان برسد. محصولات در مدتو به شکلی ایمن و مطمئن بسته بندی شده و با استفاده از شکرت­های معتبر حمل و نقل ارسال می­شوند. بعد از تحویل کالا به شرکت های حمل و نقل، بروز هر گونه مشکل بر عهده شرکت حمل و نقل است.

نظرات کاربران

در بخش نظرات کاربران می­توانند تجارب خود را در ارتباط با کالاهایی که خریداری کرده­اند با دیگران به اشتراک بگذارند. نظرات و پیشنهادات باید در چهارچوب شرایط و قوانین سایت بیان شوند. مدتو در تایید نظرات کاربران نقشی ندارد و هر کاربر تجربه شخصی خود را در ارتباط با محصول می­نویسد.

شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران

1. حتما فارسی بنویسید
2. برای نظر یا پیشنهاد خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. عنوان خوب باعث می¬شود کاربران نظرات شما را مطالعه کنند.
3. نقاط قوت و ضعف محصول را بیان کنید.
4. از ادبیات محترمانه استفاده کنید
5. در نظرات خود لینک سایت های دیگر را قرار ندهید.
6. ویژگی¬هایی که مطمئن هستید را ذکر کنید.

 

 

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!